مصاحبه جدید سوپراستار سابق و هال اف فیمر 2012 دبلیو دبلیو ای، ادج
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 209
بازدید هفته : 1053
بازدید ماه : 1053
بازدید کل : 7553
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




مصاحبه جدید سوپراستار سابق و هال اف فیمر 2012 دبلیو دبلیو ای، ادج
دسته بندی : <-PostCategory->

 

»  جدیدترین مصاحبه سوپراستار سابق دبلیو دبلیو ای، ادج :

ادج، هال اف فیمر امسال دبلیو دبلیو ای که باید در کمتر از یک ماه دیگر در این مراسم معرفی شود، در مصاحبه جدید خود که با رادیو The Big J Show انجام داده است، در مورد مسائل مختلف دقایقی صحبت کرده است. چگونگی حضور در مراسم هال اف فیمر 2012 و جواب وی به درخواست مسئولان کمپانی و همچنین بازگشت د راک از جمله محور های صحبت وی بوده است.

» جهت مشاهده متن کامل مصاحبه ادج به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



 



در مورد فیلم جدید وی، Bending The Rules:

ادج در ابتدای مصاحبه خود درباره فیلم جدید خود که به تازگی در آن ایفای نقش کرده است، توضیحاتی داد. "در این فیلم، من و جیمی کندی هر دو مانند هم یک آدم نادان هستیم. این خیلی جالب بود. من چیز هایی را قبلا انجام داده بودم ولی به اندازه ای نبود که اینجا من تبدیل به ستاره یک فیلم شوم! من خودم را هیچ وقت یک بازیگر نمیدانم چون اصلا کلاس نرفتم! تمام تجربه های بازیگری من مربوط به حضور در شوء های لایو WWE است! هر دو جنبه جالب است اما باید بگویم من در لایو بهترم. من طوری پرورش پیدا کردم که میخواستم یک کشتی گیر باشم."


کاندید شدن برای هال اف فیمر 2012:

او در ادامه به حضور در مراسمی که یک شب قبل از رسلمنیا 28 برگزار خواهد شد، پرداخت. "سال عجیب و غریبی بود. من پارسال در رسلمنیا بازی کردم و بعد از آن امسال برای هال اف فیمر انتخاب شدم! همه چیز غیر منتظره بود. سال آرامی بود ولی با بعضی از چیزها تغییر کرد. آنها از من سوال کردند که میخوای چه کسی تو را در هال اف فیمر معرفی کند و من بهشون کریسچن را معرفی کردم! این آخرین چیزی بود که من میخواستم. من فکر میکنم که احتیاج است که او باشد!"


جواب دادن به دعوت هال اف فیمر:

اما پذیرفتن یا رد کردن حضور در مراسم معرفی هال اف فیمر های سال 2012 عنوان بعدی صحبت های ادج بود. "اینجا آدم های زیادی بودند مثل Rick Rude - Ultimate Warrior - Randy Savage - Jake The Snake - Bruno Sammartino و بسیاری از بچه ها که در این مراسم حضور پیدا نکردند و نبودند و واقعا می توانستند در این مراسم باشند. همیشه این اتفاق ها می افتد اما این چیزی بود که من به آن تحقق بخشیدم! من با تمام قدرتی که داشت، میتونم بگم بله، اگر میخواهید مرا در این مراسم کاندید کنید!"


بازگشت دوین "د راک" جانسون:

صحبت های پایانی ادج به داغ ترین موضوع حال حاضر شوء های رستلینگ اختصاص داشت. "راک یک ستاره بزرگ است. او باید برگردد و یک ستاره بزرگ باشد. اگر تو به اندازه کافی خوب باشی، وقتی برگردی هیچ فرصتی را از دست نخواهی داد. ولی اگر برگشتی و فرصت ها را از دست دادی، یعنی تو به اندازه کافی خوب نبودی! ذهنیت من بدین شکل بود، میگفتم کاری ندارم چه کسی برگشته و میخواهد چی کار کند! من میگفتم باید برم و شوء را مال خودم کنم. پس اگر شما شوء را از آن خودتان نکنید، این تقصیر خودتان است! راک این را به دست آورده است. برنده های واقعی، تماشاگران کشتی هستند. او نیاز نیست کاری انجام دهد. این برایم جالب بود، زمانی که هوگان و راک جوان تر بودند و تضاد دوران بود! حالا 10 سال گذشته و راک قبول کرده هالک هوگان این دوران باشد! من فکر کنم این خیلی خوب باشد. او قدرت بیشتری گرفته و اگر مردم از این خوششان نیاید، تقصیر خودشان است!!"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس